КАК ТРЯБВА ДА ПРОТИЧА ЕДИН ДЕН ОТ СЕСИЯТА НА СТУДЕНТ

ЕТО КАК ТРЯБВА ДА ПРОТИЧА ЕДИН ДЕН ОТ СЕСИЯТА НА СТУДЕНТ... :)

8:00 часа - Събуждам се, толкова е студено и толкова ми се спи, но имам задължения, ставам да уча!11.00 часа – Станал съм от вече почти три часа и съм написал два реферата, а трябваше да са три! Изоставам...
11.15 часа – Почивка от учене. Ще взема да си препиша конспекта за един от изпитите на чисто!

12.00 часа – Колега ми звъни по телефона да пием по няколко бири с микс от пилешки и свински дробчета на тиган в Сити Пъб?! ... отказах му - разбира се! Уча, все пак сме в сесия!

13.00 часа – Гладен съм, но си мисля, че ако седна на обядвам, ще загубя около час, затова направо ще вечерям! Продължавам с ученето!

15.00 часа – Липсват ми два въпроса от конспекта! Ще отида до колежката в кооперацията срещу мен да си ги препиша!

17.30 часа – Колежката се оказа много разгорещена, чудя се така ли действам на жените?! Отидох да препиша от нея 2та въпроса, а тя ми се нахвърли, искала да преминем направо на упражненията. ... отказах й - разбира се! Имам да уча!

19.00 часа – Време за вечеря! ... чудя се докато вечерям да си отворя ли фейса и скайп?! ...не по-добре да прочета още веднъж 32 въпрос, че не го разбрах!

20.00 часа – Звъни ми по телефона „разгорещената колежка” ... искала да учим заедно, щяла да ми скъса... учебника! .... тя луда ли е, когато има друг в стаята, ми е трудно да чета! отказах й - разбира се! Имам да уча!

23. 20 часа – Съквартирантът ми прави луд купон! Чувам в другата стая една тълпа да вика „Наздраве” Отвих им бушона, тока спря и обвиних енергото. Толкова бяха пияни, че ги чувах вместо Е-ОН да псуват ВИК! ... УЖАС!

23.45 часа – Имам фенер! В момента уча 56 въпрос Изненадан съм, колегите казаха, че е дълъг, но не е – 27 листа, е колко са!

01:00 часа – батериите на фенера изгаснаха, изваждам си свещ и мисля да не прекалявам с четенето. Днес ще чета само до 4,00 часа, че утре трябва да стана в 8:00 часа за да уча

Няма коментари:

Публикуване на коментар