Иван Славков: Бойко не го искаха в СИК


Иван Славков

15.07.2010 / 09:05
Бившият мъж на Людмила Живкова обяснява сензационно, че сикаджиите не са пускали Бойко "да влезне вътре в кръчмата, там, дето убиха Бай Миле".
"Седеше отвън Бойко да пази колите", отсича Батето.
В същото интервю той признава, че е бил в Управителния съвет на застрахователното дружество СИК. Обяснението му е просто: "Защото всички мутри ме знаят кой съм. По спортна линия и не само по спортна. И ме уважават. И аз ги познавам, и аз ги уважавам. И Георги Илиев, лека му пръст, и брат му, нямаше техен рожден ден, на който аз да не съм централният гост".
Батето връща лентата на спомените си и обяснява как Бойко се появява на обществената сцена. Това се случва след 1989 г., когато бившият Първи човек в държавата е под домашен арест.
Ето и спомените на Батето.
"И пристигат горе посред бял ден едни, момичето, дето гледа къщата, вика:
Шефе, дойдоха момчетата! И аз си викам, кой ли е дошъл, някой за ремонт ли. И гледам, влизат Венци Стефанов и Пашата (Румен Николов - един от основателите на СИК и пръв приятел на премиера - бел. ред.). Заповядайте, какво ще пиете? И Венци тогава казва: Другарю Живков, добре си живеехме при вас... И сега виждаме какво стана, искаме да ви върнем малко от добрините, които сме видели, дайте ни една стая тука и ще имате 24 часа охрана. И така се появи Бойко при нас около Тодор Живков, обяснява Славков.
"Бойко беше един от нас, но ни предаде. Започваме битка срещу него", взели решение тези дни членове на някогашните групировки, които вече са известни бизнесмени, но помнят епизоди от биографията на премиера от близкото минало, твърдят анонимни източници.
Напрежението в ъндърграунда във връзка с обръщането на Борисов срещу хора от групировките, с които поддържал приятелство до неотдавна, най-вероятно щяло да има първите си проявления през есента, твърдят пред в. „Галерия” някогашни близки на министър-председателя. (сп.”L Europeo”)


Няма коментари:

Публикуване на коментар